HEDEFLERİ

HEDEFİ:

Profesyonel iş yaşantısı içinde kullanılabilir istihdam becerileri kazandırarak öğrencilerin iş yaşantısına uyumunu sağlamak.

Tarihi, kültürel ve sosyal bağlarla gündelik tasarım unsurlarını birleştirerek kullanılabilir ve kabul edilebilir ürünler ortaya konulmasını sağlamak

Öğrencilerin mevut tasarım kabiliyetleri ile profesyonel yaşantının eşleştirilmesi sağlanarak öğrencilerin profesyonelleşmesine olanak tanımak.

Ülkesine ve diğer kişilere karşı sorumluluğunun farkında olarak sosyal, ahlaki ve etik değerlerini olumlu yönde geliştirmek

Grafik tasarım, reklamcılık ve iletişim tasarımları alanları ile ilişkili olarak daha ileri eğitim için öğrencileri hazırlamak.

Grafik tasarımın yan sanatlarla ile (Basın yayın Teknolojileri, İletişim, Reklamcılık ve Pazarlama) uyumunu sağlayarak mezun olan öğrencinin piyasada etkinliğini arttırmak

Son Güncelleme Tarihi: 01 Aralık 2018, Cumartesi